Όλα τα σφάζω!... Μαξιλαράκι "καρπουζάκι" για καρφίτσες

 
Οι καρφίτσες είναι ατίθασα πραγματάκια! Εξαφανίζονται χωρίς να το καταλάβεις και κρύβονται στα πιο απίθανα σημεία. Έχω κουραστεί να τις ψάχνω τη στιγμή που τις έχω ανάγκη και αρνούμαι να τις συγκρατώ με τα χείλη μου. Δεν είμαι μοδίστρα και δεν έχω κερδίσει αυτό το αξίωμα! Δημιούργησα λοιπόν ένα μαξιλαράκι για να μην τις χάνω σε σχήμα καλοκαιρινό! Τι πιο κατάλληλο από μια φέτα καρπούζι!
 
Ύλικά που θα χρειαστώ:
ροζ-φούξια τσόχα
πράσινη τσόχα
λαχανί τσόχα
άσπρη κλωστή ραψίματος
μαύρη κλωστή κεντήματος
ψαλίδι
βελόνα
υλικό για γέμισμα
(πολυεστερική βάτα μου είπαν ότι το λένε...)
Σχεδίασα τρία φύλλα σε τσόχα όσο πιο συμμετρικά μπορούσα:
  • Το σκούρο πράσινο είναι η εξωτερική "φλούδα" του καρπουζιού (13 x 4,5εκ).
  • Το λαχανί μπαίνει στη μέση (12 x 4,5εκ).
  • Το λευκό εσωτερικά (11 x 4,5εκ).
  • Για τη "σάρκα" του καρπουζιού έκοψα άλλο ένα φύλλο πιο στρογγυλεμένο (δες φωτογραφία) σε διαστάσεις 10,5 x 7εκ.
Τοποθετώ τις τρεις φλούδες τη μία πάνω στην άλλη και τις ράβω περίπου 7χιλ. από την περίμετρο.
 
 
Με τη μαύρη κλωστή κεντήματος (έβαλα εξαπλή) φτιάχνω τα "κουκούτσια" και στη συνέχεια στερεώνω τη φούξια τσόχα με καρφίτσες πάνω στα τρία φύλλα για να την τιθασεύσω! Αρχίζω να ράβω περιμετρικά και προσπαθώ να δώσω καμπυλωτό σχήμα στη φέτα μου. Στα μισά περίπου γεμίζω με το υλικό για τα μαξιλάρια και ολοκληρώνω το ράψιμο. Έτοιμο!

 
 
 
 

 
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...