Πασχαλινή διακόσμηση - "Tυλιχτά" πασχαλινά αυγά

Το αιώνιο ερώτημα του ανήσυχου δημιουργού χειροποίητων: γιατί να το αγοράσω έτοιμο αφού μπορώ να το φτιάξω μόνος μου και με προσωπικό  στυλ; Χιλιάδες όμορφα πραγματάκια θα βρείτε στα μαγαζιά που θα στολίσουν το σπίτι σας αυτό το Πάσχα. Αντί να αγοράσετε κάτι έτοιμο γιατί δεν δοκιμάζετε φέτος να φτιάξετε μόνοι σας συνθέσεις με ελάχιστα έξοδα; Στο παρακάτω tutorial παραθέτω μερικές ιδέες για διακοσμητικά πασχαλινά αυγά που κοστίζουν ελάχιστα.

Τι θα χρειαστώ:
- αυγά από φελιζόλ/πλαστικό (τα βρήκα με 1-1,50€ τα 6 μεγάλα), διαφορετικά εντοπίζω στο σπίτι οτιδήποτε σε σχήμα ωοειδές που να μπορώ να χρησιμοποιήσω
- μαλλί για πλέξιμο ή νήμα για βελονάκι
- κορδέλα
- ταινία διπλής όψης/κόλλα pva ή οποιαδήποτε άλλη υπάρχει στο σπίτι
- χάντρες/κουμπιά ή ό,τι άλλο με εμπνέει για διακόσμηση



Πώς ξεκινώ;
  1. Κόβω περίπου 2 εκ. ταινία διπλής όψης και την κολλάω στο αυγό γεμίζοντας τμηματικά όλη την επιφάνεια ή ξεκινώ περιμετρικά και γεμίζω σταδιακά τα δύο "ημισφαίρια". (Σε διαφορετική περίπτωση απλώνω τμηματικά κόλλα με ένα λεπτό πινέλο.)
  2. Αρχίζω να "ξεφλουδίζω" την ταινία και να καλύπτω με μαλλί πλεξίματος την επιφάνεια.
 
 
   3.  Τυλίγω μέχρι να γεμίσει όλο το αυγό. Στις άκρες μπορώ να βάλω μια σταγόνα κόλλα ή να στερεώσω με μια καρφίτσα (αν το αυγό είναι από φελιζόλ) για ασφάλεια.  
Από εδώ και πέρα βάζω τη φαντασία μου να δουλέψει και διακοσμώ το αυγό με τα διαθέσιμα υλικά. Αν θέλω να κρεμάσω τη δημιουργία μου, προσαρμόζω μια κορδέλα στην κορυφή.
Δείτε μερικά από τα αυγουλάκια που έφτιαξα.
Έχω χρησιμοποιήσει χάντρες, πούλιες, τσόχα και κορδέλες.

 




















 
Μπορείτε ακόμα να πλέξετε με βελονάκι ένα "κουκούλι" που θα περιβάλλει το αυγό. Το δικό μου δεν έχει βγει όπως θα 'θελα λόγω απειρίας αλλά νομίζω ότι μπορείτε να πάρετε μια ιδέα. Μιας και δεν μου πολυάρεσε το αποτέλεσμα είπα να το καμουφλάρω με λουλουδάκια τσόχας.


Αυτά προς το παρόν! Μπορείτε να μου στείλετε φωτογραφίες από τα πασχαλινά αυγά που φτιάξατε για να τις αναρτήσω στο blog!!
Καλές δημιουργίες!
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...