Πασχαλίτσες με βελονάκι



Θεωρώ πως το βελονάκι είναι μια από τις πιο δύσκολες αλλά και ενδιαφέρουσες τεχνικές που μπορεί κάποιος να διδαχθεί. Ξέρω πολύ βασικά πράγματα και ακόμα εξοικειώνομαι με την εφαρμογή τους. Η Esperanza Rosas είναι μια γλυκύτατη κυρία από το χωριό Luya του Περού η οποία με βοηθάει να μάθω βελονάκι! Δεν τη γνώρισα ποτέ και μάλλον ούτε θα έχω την τιμή. Ωστόσο, μέσα από τα video και την καλή της διάθεση να μοιραστεί τις γνώσεις της έχω μάθει κάποια πολύ όμορφα πράγματα. Ένα από τα αγαπημένα μου είναι οι πασχαλίτσες. Θα τις βρείτε σε κάποια από τα πασχαλινά/ανοιξιάτικα tutorials που έχω αναρτήσει.

Η Esperanza έχει το δικό της κανάλι στο youtube:

και το site της είναι εδώ: http://www.tejiendoperu.com/
descripcion

Σ'αυτό το video θα δείτε πώς η Esperanza φτιάχνει με βελονάκι τις πασχαλίτσες! Θα χρειαστείτε απλώς μαλλί και ένα βελονάκι. Όπως θα'χετε αντιληφθεί η Esperanza δεν μιλάει ελληνικά, ούτε καν αγγλικά! Όμως δεν είναι δύσκολο να την παρακολουθήσετε!

Οι πασχαλίτσες της Esperanza σε κάποιες δημιουργίες μου.
 




 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...